Середа, 22.08.2018, 00:42

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Учнівська адміністрація

        Сайт учнівської адміністрації школи  
            http://studentadmin.ucoz.ua/
            
 

Керівним органом учнівського самоврядування в Тарасівській  ЗОШ І-ІІІ ступенів є 
                                      учнівська адміністрація школи
 
 
Інноваційний творчий проект учнівська адміністрація школи успішно пройшов апробацію на протязі минулих двох років у Тарасівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Гребінківської районної ради Полтавської області та презентований в рамках обласного семінару директорів інноваційних навчальних закладів «Школи майбутнього», 24 вересня 2010 року на засіданні Всеукраїнського дискусійного клубу «Директор школи» в місті Києві та 2 грудня 2010 року на районному семінарі директорів.
 
                               ПОВЕРНУТИСЯ НА ПОЧАТОК >>>
 

Адміністрації школи, учителям, учням та їх батькам дуже хотілося забезпечити в школі таке навчально-виховне середовище, при якому можна було б кожному учневі досягнути вище вказаної мети. Зрозуміло, що без тісної співпраці учителів, учнів та батьків досягнути поставленої мети було неможливим. Необхідні були докорінні зміни в учнівському самоврядування школи. Тому адміністрацією школи було вивчено кращий педагогічний досвід шкіл Гребінківського району, Гребінківського молодіжного парламенту, в якому працював учень нашої школи Якименко Анатолій, та досвід кращих шкіл області обласного інноваційного проекту «Школа майбутнього». Через відділ сім’ї та молоді Гребінківської РДА були запрошені в школу з Полтави для навчання наших учнів кращі інструктори з питань учнівського самоврядування. А 10 жовтня 2008 року відбулися вибори учнівської адміністрації Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів максимально наближені до виборів, що проводяться в нашому суспільстві. За місяць до проведення виборів з 10 вересня 2008 року по класах основної і старшої школи були проведені збори по висуненню кандидатів на посади учнівської адміністрації школи. Відповідні протоколи були подані до виборчої учнівської комісії для реєстрації кандидатів. Кандидати на посади учнівської адміністрації школи проводили агітаційну роботу та оприлюднювали свої програми. 10 жовтня 2008 року під час проведення виборів були і виборча комісія, і списки виборців-учнів, і бюлетені та кабіни для таємного голосування, і урни для бюлетенів, а також протоколи виборчої комісії з результатами голосування.
Розділ 1. Вступ. Презентація учнівської адміністрації школи. Основні напрямки роботи
Метою запровадження інноваційного творчого проекту учнівська адміністрація школи є:
1. Залучення учнів до управлінської діяльності навчально-виховним процесом;
2. Налагодження взаємостосунків між учнями, учителями та батьками учнів;
3. Забезпечення позитивного мікроклімату в учнівському, учительському та батьківському колективах школи;
4. Розвиток лідерських якостей особистостей учнів школи, підготовка їх до подальшого навчання та праці в нових соціально-економічних умовах;
5. Подальший розвиток учнівського самоврядування в школі.
аємного голосування по виборах учнівської адміністрації школи. Потім були розроблені та запроваджені:
1. Положення про учнівську адміністрацію школи;
2. Функціональні обов’язки членів учнівської адміністрації школи;
3. Схема учнівського самоврядування школи;
4. Річний план роботи учнівської адміністрації школи та інші нормативні документи.
У своїй роботі учнівська адміністрація школи керується вище переліченими документами, а також Конституцією України, правовими актами України, міжнародними правовими актами, Загальною Декларацією прав людини, Декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини, Законом України "Про освіту”, «Про загальну середню освіту» нормативними документами Міністерства освіти України, органів освіти, наказами директора школи.
                           ПОВЕРНУТИСЯ НА ПОЧАТОК   >>>
 

Розділ 2. Підготовча робота школи до створення учнівської адміністрації школи
(учнівський заступник директора з господарської роботи Коломієць Олена Олександрівна, учениця 11 класу).
Свою роботу в учнівській адміністрації школи на посаді учнівського заступника директора з господарської роботи я, Коломієць Олена Олександрівна, здійснюю відповідно до функціональних обов’язків, річного плану роботи учнівської адміністрації школи затверджених директором школи та інших чинних нормативно-правових документів. На посаді учнівського заступника директора з господарської роботи відповідаю за:
· за збереження шкільного приміщення та майна; · за матеріальне забезпечення і організаційне проведення поточного ремонту, господарське забезпечення навчального процесу, організацію та контроль за якістю харчування учнів;
· за своєчасну і якісну підготовку шкільного приміщення до початку навчально- виховного процесу;
· за своєчасну і якісну підготовку території шкільного подвір’я, приміщення школи, газової котельні до початку навчального року і до роботи у зимових умовах;
· за дотримання санітарно-гігієнічних вимог до навчальних і загальношкільних приміщень;
· за проведення змагання між класами школи по стану збереження класного майна та меблів;
 · за протипожежну безпеку;
· за підготовку та надання допомоги завідуючій господарством школи по проведенню інвентаризації матеріальних цінностей і своєчасне поставлення на баланс школи навчального і іншого обладнання;
· за своєчасне подання пропозицій завідуючій господарством по списанню матеріальних цінностей, яким вийшов термін використання та інше.
 
Хочу звернути вашу увагу на проведене інструкторами з Полтави заняття з учнями нашої школи, яке дало початок для створення учнівської адміністрації нашої школи. Темою семінару було формування та виховання лідерських якостей в учнів. Оригінально проведено інструкторами Артуром і Наташею процес знайомства з учнями нашої школи. Презентацію себе кожний учень проводив за планом: 1. Хто Я ? 2. Моє хобі; 3. Чим Я горджуся? 4. Що Я очікую від семінару? Мені також сподобалося й те, що на самому початку тренінгу інструкторами були розроблені правила роботи, виписані на плакаті і кожний учень під ними поставив свій підпис в знак згоди на їх виконання. З учнями проводилися рольові ігри, в процесі яких учні формували образ лідера та його якостей. (Розумний, порядний, чесний, цілеспрямований, перспективний, рішучий, співчутливий, …). Інструкторами з Полтави Артуром та Наташею досить вдало неодноразово використано інтерактивні технології навчання, під час яких формувалися в учнів лідерські якості. Учні проведеним семінаром були задоволені. Для продовження ідеї семінару по формуванню лідерських якостей учнів та подальшого розвитку та вдосконалення учнівського самоврядування директором школи Лисенко М.А. було запропоновано створити в школі учнівську адміністрацію, вибори якої відбулися 10 жовтня 2008 року.

                            ПОВЕРНУТИСЯ НА ПОЧАТОК   >>>

 
Розділ 3. Вибори учнівської адміністрації. Навчальна робота. Організація та проведення учнівських педагогічних рад (Іванова Альона Миколаївна, учнівський заступник директора школи з навчально-виховної роботи, учениця 11 класу)
Свою роботу в учнівській адміністрації школи на посаді учнівського заступника директора з навчально-виховної роботи здійснюю відповідно до функціональних обов’язків учнівського заступника директора з навчально-вихов-ної роботи, затверджених директором школи та річного плану роботи учнівської адміністрації школи на поточний навчальний рік. Відповідно до своїх функціональних обов’язків я відповідала за: Правильну організацію навчальної роботи в учнівській адміністрації школи; Ведення класних журналів, поурочних планів та іншої документації в дні учнівського самоврядування в школі; Підготовку звітності про стан та результати навчальної роботи, про підсумки змагання між класами школи по показниках «Навчання», «Відвідування учнями школи», «Участь в предметних олімпіадах з базових дисциплін». Контролювала та керувала: Роботою класних керівників(учнів) з питань організації навчальної діяльності учнів, виховання в них свідомого ставлення до навчання при проведенні днів учнівського самоврядування в школі; Проведенням індивідуальної роботи учнів згідно графіка затвердженого директором школи. Роботою учнівського комітету школи; Підготовкою та участь учнів в предметних олімпіадах з базових дисциплін. Оформленням шкільної документації учнівської адміністрації школи; Роботою предметних гуртків для учнів, факультативних занять учнів; Підготовку і проведення загально-шкільних заходів навчального характеру (олімпіад, предметно-тематичних тижнів та вечорів, випуск шкільної газети «Шкільні вісті» та шкільного радіо.); Чергування класів по школі, здійснювала оцінювання їх чергування за десятиденку; Підготовку та проведення учнівських педагогічних рад. Особливу увагу хочу звернути питанню організації, підготовки та проведення учнівських педагогічних рад. Учнівські педагогічні ради проводимо, як правило, за підсумками проведення днів учнівського самоврядування в школі.
 1.Учням, які в день учнівського самоврядування в школі виконували обов’язки вчителів, видаються бланки (додаток № 1 до педради), в якому вони вказують дані про себе і власноручно заповнюють колонки:
1.1 Що мені сподобалося в день самоврядування?
1.2 Що не сподобалося ?
1.3 Мої пропозиції на майбутнє.
2. На дошці оголошень вивішується оголошення про проведення учнівської педагогічної ради школи;
 2.1 В оголошенні зазначаються запрошені учні (вчителі), учні (працівники обслуговуючого персоналу); та працівники школи;
 2.2 А також порядок денний учнівської педагогічної ради. В порядку денному два питання. Перше питання - про виконання рішень попередньої учнівської педради (виконання учнівською адміністрацією школи рекомендацій попередньої учнівської педради). Друге питання – підсумки проведення дня учнівського самоврядування в школі.
3. Учнівську педагогічну раду готовлять і проводять учнівський директор школи Олексієнко О.В., голова педради та я, учнівський заступник директора школи з навчально-виховної роботи, секретар педради.
 4. Голова учнівської педради готовить виступ про виконання рекомендацій попередньої педради та про підсумки проведення дня учнівського самоврядування в школі, демонструючи відеозаписи проведених уроків та виховних заходів.
 5. Проводиться обговорення учнями (учителями) та педагогічними працівниками школи проведених уроків в день учнівського самоврядування та виховних заходів, даються учнівській адміністрації школи пропозиції по вдосконаленню проведення наступного дня самоврядування.
6. Учнівською педагогічною радою приймається рішення про проведений день учнівського самоврядування в школі: задовільно або незадовільно.
7. Секретарем учнівської педради та головою оформляється протокол та додатки до нього.
                            ПОВЕРНУТИСЯ НА ПОЧАТОК   >>>

 
 
 Розділ 4. Організація та проведення дня учнівського самоврядування в школі. (учнівський педагог-організатор Курочка Тетяна Анатоліївна, учениця 10 класу)
 Свою роботу в учнівській адміністрації школи на посаді учнівського педагога-організатора також здійснюю відповідно до функціональних обов’язків учнівського педагога-організатора, затверджених директором школи та річного плану роботи учнівської адміністрації школи на поточний навчальний рік. Працюю над питаннями:
1. Проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи в дитячих та юнацьких організаціях, дозвілля та відпочинку дітей за місцем проживання.
2. Діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагаю в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
3. Створення умов для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання.
4. Проводжу діяльність по залученню дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами школи, в позашкільних закладах, за місцем проживання. Особливу увагу приділяю дітям, схильним до правопорушень, з неблагополучних сімей.
5. Організовую заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснюю індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
6. Організовую канікулярний відпочинок учнів.
7. Надаю посильну допомогу педагогу-організатору школи в організації літнього відпочинку школярів: залучення до оздоровчих таборів, в першу чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей.
8. Організовую роботу учнівського шкільного радіо.
9. Слідкую за чергуванням учнів чергового класу по школі і в кінці десятиденки виставляю їм оцінку.
10. Беру активну участь у підготовці і проведенні днів учнівського самоврядування в школі та учнівських педагогічних рад.
Хочу більше уваги звернути на проведенні дня учнівського самоврядування в школі.
1. Наказом директора школи приймається рішення про дату проведення дня учнівського самоврядування в школі.
 2. На засіданні учнівської адміністрації школи визначаються учні, які будуть проводити уроки та виховні заходи в цей день. Кандидатури учнів погоджуються з вчителями школи.
3. Спільно з учителями школи учні готовляться до проведення уроків, пишуть конспекти уроків, які будуть проводити в день учнівського самоврядування.
 4. Учнівським директором школи та його заступниками підготовляються відповідні матеріали для проведення дня учнівського самоврядування в школі: - особовий склад учнів (вчителів); - розклад уроків; - розклад дзвінків; - план роботи школи в день самоврядування; - функціональні обов’язки учителів, класних керівників, директора, його заступників, педагога-організатора; - бланки класних журналів та інші матеріали.
 5. Учителі школи в цей день проводять Фестиваль методичних ідей, що складається з двох части:
5.1 презентація передового педагогічного досвіду кращих шкіл району, області, України;
5.2 презентація інноваційних технологій та творчих проектів учителів школи.
 6. Члени учнівського відео гуртка школи за допомогою цифрової відеокамери знімають матеріали уроків та виховних заходів, що проводяться учнями (вчителями) в день учнівського самоврядування в школі.
7. Всі матеріали по проведенню дня учнівського самоврядування в школі учнівською адміністрацією збираються і поміщаються в папку «День учнівського самоврядування в школі».

                            ПОВЕРНУТИСЯ НА ПОЧАТОК   >>>

 
 
Розділ 5. Виховна робота. Впровадження учнівською адміністрацією школи в навчально-виховний процес засобів масової інформації (Учнівський заступник директора школи з виховної роботи Ніколаєнко Роман Васильович, учень 11 класу)
 Свою роботу в учнівській адміністрації школи на посаді учнівського заступника директора з виховної роботи також здійснюю відповідно до своїх функціональних обов’язків, затверджених директором школи та річного плану роботи учнівської адміністрації на поточний навчальний рік.
На посаді учнівського заступника директора школи з виховної роботи відповідаю за:
 · активність і культуру поведінки учнів, зайнятість у гуртках, секціях, об’єднаннях;
 · запити, нахили, інтереси школярів, виявлення учнів, які потребують особливої уваги;
 · стан матеріально-технічної бази для здійснення виховної роботи школи, перспективи її поповнення та зміцнення;
 · організацію діяльності органів самоврядування, учнівського педагога-організатора;
 · формування в учнів загальнолюдських цінностей та моралі; національне та культурне відродження, запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови;
· організацію інформаційно-просвітницької роботи серед учнів; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами: туристичний гурток «Спортивний туризм», відео гурток, гурток журналістики, учнівське об’єднання «Моє здоров’я - в моїх руках», «Козачата» та інше.
· організацію морально-правового виховання; · організацію літнього відпочинку школярів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
· охорону та зміцнення здоров’я дітей, організацію відпочинку у канікулярний час;
· організацію роботи з батьками на загально батьківських зборах;
· організацію допомоги учням, які потребують особливої уваги;
· роботу з дітьми-сиротами, напівсиротами, дітьми із багатодітних і малозабезпечених сімей.
· чергування класів по школі та виставлення їм оцінки за період їх чергування;
· організацію та проведення ярмарків продажу учнівських виробів;
· позаурочну виховну роботу з врахуванням інтересів, нахилів і здібностей учнів;
· проведення загальношкільних виховних заходів;
· роботу засобів масової інформації учнівської адміністрації школи: шкільна газета «Шкільні вісті», шкільна відеостудія, шкільне радіо та інше.
Хочеться відмітити значну роль у навчально-виховному процесі засобів масової інформації учнівської адміністрації школи: - шкільна газета «Шкільні вісті»; - шкільна відеостудія; - шкільне радіо. Забезпечує інформацією шкільний гурток журналістики, який працює відповідно до свого плану роботи під керівництвом вчителя початкових класів Смоляк С.Г. Згідно свого плану роботи також працює шкільна відеостудія, членами якої є учнівська адміністрація школи та інші учні-члени відео гуртка, яким керує директор школи Лисенко М.А. Спільно з учнівською адміністрацією школи створено ряд цікавих відео проектів. Організовує та проводить щочетверга випуск шкільного радіо учнівський педагог-організатор Курочка Т.А. та учнівський заступник директора школи з навчально-виховної роботи Іванова А.М. Редакційною колегією шкільної газети «Шкільні вісті» є учнівська та педагогічна адміністрації школи. Перші номери шкільної газети носили тематичний характер: - до Дня 65 річниці Великої перемоги; - свято останнього дзвінка в школі; - літнє оздоровлення учнів; - свято першого дзвінка в школі. Потім шкільна газета «Шкільні вісті» стала виходити через кожні 10 днів за матеріалами загальношкільних лінійок.
                            ПОВЕРНУТИСЯ НА ПОЧАТОК   >>>

 
Розділ 6 Підсумки впровадження інноваційного творчого проекту «Учнівська адміністрація школи»
1. Покращення рівня навчальних досягнень учнів.
2. Зменшення кількості правопорушень та кількості учнів схильних до девіантної поведінки.
3. Удосконалення системи управління та контролю за навчально-виховним процесом.
4. Забезпечення позитивного мікроклімату в учнівському, учительському та батьківському колективах школи.
5. Розвиток лідерських якостей особистостей учнів школи, підготовка їх до подальшого навчання та праці в нових соціально-економічних мовах.
6. Подальший розвиток учнівського самоврядування в школі.
                            ПОВЕРНУТИСЯ НА ПОЧАТОК  >>>