Неділя, 22.10.2017, 05:45

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Січень » 13 » * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЇ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
11:36
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЇ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

                                           

  Останнім часом у світовій освітній практиці все більшої ваги набувають ціннісно-орієнтаційні складові змісту навчання, які неможливо уявити без чіткого спрямування на розвиток усіх видів мислення учнів. Реформування системи освіти України багато в чому враховує подібні тенденції і визначає їх пріоритетними в освітній політиці майбутнього.

    Кожен учень в процесі свого розвитку формує такі властивості розуму, які характеризують ті чи інші сторони і форми мислення. Серед його видів називають діалектичне мислення, логічне, абстрактне, узагальнене, категоріальне, теоретичне, індуктивне і дедуктивне, алгоритмічне, технічне, репродуктивне і продуктивне, творче, системне і критичне.

            

   На сьогоднішньому етапі розвитку суспільства першочерговим завданням школи є розвиток в учнів такого типу мислення, який надасть змогу адекватно оцінювати нові обставини та формувати стратегію подолання проблем, які виникатимуть, пристосування до нових, часом не передбачуваних, політичних, економічних або інших обставин.

    Перший етап - актуалізація знань, пробудження інтересу до теми, визначення мети вивчення конкретного матеріалу.
   Другий етап - осмислення нової інформації, критичне читання та письмо.
   Третій етап - роздуми або рефлексія, формування власної думки стосовно навчального матеріалу.
   Четвертий етап - узагальнення й оцінка власної діяльності.

           

   Необхідно організувати роботу таким чином, щоб учні навчалися: визначати основні і поточні (проміжні) мету і завдання; шукати шляхи їх вирішення, обираючи оптимальні; здійснювати й аргументувати вибір; передбачати наслідки вибору; діяти самостійно (без підказки); порівнювати отриманий результат з тим, що потребується; об'єктивно оцінювати процес (саму діяльність) і результат проектування.

                                       

    Із розвитком інтернет-технологій для людини стало можливим одержувати необхідні відомості «тут і зараз».  Не буде перебільшеним висновок, що використання інноваційних медіа-технологій у політичних комунікаціях може перевернути уявлення як про систему забезпечення політичної діяльності, так і про традиційні інструменти політичної участі. А це є важливим для теорії й практики політичної науки. Тому немає сумнівів, що монографія В. Недбая «Сучасні політичні комунікації: медійно-технологічний аспект» буде помічена всіма фахівцями, котрі цікавляться цією темою. 




 Використана література:     http://vuzlib.com/content/view/370/84/

Матеріал підготувала, завантажила та оформила дизайн web-сторінки                                          учениця 10 класу Награ Діана




Переглядів: 384 | Додав: Діва | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
2  
даа, ценная!)

1  
Цікава інформація !!!

Ім`я *:
Email *:
Код *: