Вівторок, 21.11.2017, 07:26

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Січень » 23 » . . . . . . . . . ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ ВІД РЕКЛАМ В ІНТЕРНЕТІ . . . . . . .
10:42
. . . . . . . . . ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ ВІД РЕКЛАМ В ІНТЕРНЕТІ . . . . . . .

       

 Інтернет-реклама — реклама, що
розміщується в мережі Інтернет, переважно на
добре зарекомендованих і популярних веб-сайтах (наприклад Google);
представлення товарів, послуг або підприємства в мережі Інтернет, адресована
масовому клієнту і має характер переконання.
Інтернет реклама дозволяє вирішувати практично всі завдання, що стоять перед комерційним web-сайтом, будь це Інтернет магазин, сервісні послуги або дистриб'ютори. Інтернет-реклама стає більш доступною для малого бізнесу

                               

Якщо рекламний образ нам так чи інакше подобається, товар, послуга, репрезентований цим образом, стає потенційним кандидатом на позитивне до нього ставлення з усіма наступними наслідками.

         

 

  Вірусна реклама вид рекламних матеріалів, розповсюджувачами якої є сама цільова аудиторія, завдяки формуванню змісту, здатного залучити за рахунок яскравої, творчої, незвичайної ідеї або з використанням природного або довірчого послання. Без свіжого креативу не запустите вірус. Головне завдання даної реклами - це створення такого вірусного контенту, який би передавався з рук в руки самими користувачами Інтернету. Як правило у вигляді такої реклами виступають цікаві відеоролики , flash-додатки, або просто текст, але головне, щоб цей контент викликав бажання розповсюдження

                                       

Ключовою відмінністю Інтернет-реклами від будь-якої іншої є можливість відстеження рекламних контактів. За рахунок можливості відслідковування реакції і дій користувача мережі Інтернет рекламодавець може швидко вносити зміни до чинної рекламної кампанії. Бажані дії користувача. називаються конверсія

                                            

Психологія рекламного впливу – це складний багато ступеневий процес, який охоплює кілька етапів: привертання уваги, підтримку інтересу, прояв емоцій, переконання, прийняття рішення, дію; або за чотирьох компонентною формулою привертання уваги, викликання інтересу, бажання та стимулювання дії.

               






                                                   Матеріал підготував, 

                           завантажив та оформив дизайн Web-сторінки: 

                                                   Олександр Ляшенко





 

Переглядів: 495 | Додав: Діва | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 1
1  
Молодець, цікаво висвітлив свою тему!!!

Ім`я *:
Email *:
Код *: