Вівторок, 21.11.2017, 07:32

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар
«  Червень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Червень » 19 » . . . . Телевізійний проект. Новини медіакультури з Тарасівської школи . . . . .
15:27
. . . . Телевізійний проект. Новини медіакультури з Тарасівської школи . . . . .

           

Цікавими і змістовними були заняття шкільного відеогуртка у пришкільному оздоровчому таборі праці та відпочинку «МРІЯ».

              

Учні проводили відео записи  шкільних заходів, розміщували матеріал на шкільному сайті, а в кінці роботи оздоровчого табору учні 10-го класу виготовили досить високопрофесійний телевізійний проект «Новини медіакультури з Тарасівської школи».

                

Функції по виготовленню даного проекту учні розділили між собою таким чином:

  1.Ведучими новин проекту були Награ Діана та Авраменко Дмитро.

  2. Костюмер, комп’ютерний супровід – Денисова Анна,

  3. Освітлення та оформлення відео студії – Ляшенко Олександр.

  4. Відеооператор – Коверда Андрій.

              

Виготовлений відеофільм «Новини медіакультури з Тарасівської школи» буде показаний  на районній телестудії «Гребінка»




                   ТЕКСТ ведучих проекту «Новини медіакультури з Тарасівської школи».

- Добрий день шановні телеглядачі районної телестудії «Гребінка».

- Пропонуємо вашій увазі новини про підсумки проведення Всеукраїнського  експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гребінківської районної ради Полтавської області.

- Сьогоднішній випуск новин для вас вестимуть учні 10-го класу Тарасівської школи:

    Награ Діана

- та Авраменко Дмитро

   Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 886 від 27 липня 2011 року «Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України» було затверджено:

      1. Заявку на проведення дослідно-експериментальної роботи за темою: «Науково методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів України»;

      2. Програму дослідно-експериментальної роботи на 2011-2016 роки;

      3. Список базових загальноосвітніх закладів.

    -   До даного списку від Полтавської області були включені такі загальноосвітні заклади:

 Комсомольська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 із поглибленим вивченням економіки та права Комсомольської міської ради.

  Комсомольська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 і поглибленим вивченням математики Комсомольської міської ради.

  Кременчуцький колегіум № 25.

  Кременчуцька ЗОШ № 16.

            Кременчуцький ліцей № 11.

           ЗОШ № 1 імені Панаса Мирного міста Миргорода.

 Великобагачанська ЗОШ І-ІІІ ст. смт Велика Багачка 

       Великобагачанського району.

та наша школа  Тарасівська  ЗОШ І-ІІІ ступенів Гребінківського району.

-      Науковим керівником всеукраїнського експерименту призначено завідуючу  лабораторією психології масової комунікації та медіа-освіти, заступника директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної  психології Національної Академії педагогічних наук України Найдьонову Любов Антонівну.

-      шкільним координатором по впровадженню медіаосвіти в навчально-виховний процес є Лисенко Микола Андрійович, директор школи.

-     З 2011 року Тарасівська школа долучилася до всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес.

     За цей час в школі зроблено дуже багато. Розроблено концепцію впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес школи та програму експерименту на 2011 – 2016 роки, 

-        Кожного року учні школи проходять вхідне та вихідне діагностування, яке включає 176 запитань анкети з метою висловлення свого ставлення кожного учня до засобів масової комунікації, зокрема як саме вони сприймають  та використовують сучасні мультимедіа.

-       Для десятикласників школи з інваріантної частини навчального плану читається курс за вибором «Медіакультура особистості» з тижневим навантаженням 1 година на тиждень.

-         В школі з медіаосвіти успішно працюють шкільні гуртки:

           гурток «Юний журналіст» - керівник Редька Н.О.,

           відеогурток – керівник Лисенко М.А., та гурток шкільне радіо під керівництвом Улянченко А.О.

-          Лисенко Микола Андрійович бере активну участь у обласних та всеукраїнських семінарах з медіаосвіти, переймає кращий досвід роботи та впроваджує в навчально-виховний процес школи.

         Адміністрація школи, вчителі та старшокласники систематично поширюють  досвід роботи з впровадження медіаосвіти в школі серед учнів та їх батьків, учнів шкіл району та гостей.

-         Цікаво і змістовно щочетверга проводяться в школі випуски шкільної радіогазети.     Члени гуртка «Юний журналіст» випускають шкільну газету «Шкільні вісті», в якій описують новини шкільного життя, матеріали медіаосвіти та цікаві матеріали. Дуже часто їх статті друкуються в районній газеті «Гребінчин край».

-         Члени шкільного відеогуртка створюють відеоролики, які демонструють у школі та на районній телестудії «Гребінка».

       В минулому навчальному році у всеукраїнському конкурсі шкільних відеороликів на проекті skool.tv наша школа зайняла друге місце, за що була нагороджена почесною грамотою та цінним призом (сучасний мультимедійний проектор).

-         На шкільному Web-сайті    tarasivka.ucoz.ua постійно завантажуються цікаві матеріали про результати впровадження всеукраїнського експерименту з медіаосвіти. Членами шкільного відеогуртка створена шкільна медіатека з медіаосвіти, яку кожен може переглянути з сайту нашої школи.

-     Питання впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес школи постійно розглядається на засіданнях педагогічних рад, батьківських зборах, нарадах та в позакласній роботі.

-         А зараз пропонуємо вам переглянути короткий відео-звіт про підсумки впровадження всеукраїнського експерименту з медіаосвіти в Тарасівській ЗОШ І-ІІІ ступенів Гребінківської районної ради.

               - В травні цього року учні нашої школи взяли активну участь у Всеукраїнському Конкурсі «Діти та медіа в родині» і ми з нетерпінням чекаємо його результатів.

-    27 травня 2014 року в Полтаві відбувся унаково-практичний семінар «Нові психолого-педагогічні особливості розвитку вітчизняної моделі медіаосвіти».

       Метою цього семінару було:

    1. Окреслити основні напрямки розвитку вітчизняної моделі медіаосвіти,  упровадження медіаосвіти у навчальних закладах Полтавської області.     

    2. Підбити підсумки виконання основних завдань експериментально-дослідної діяльності «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів».

     3  Поширити інноваційний досвід формування медіакультури учнівської молоді.

    -    Нам дуже приємно, що на цьому семінарі наша школа в особі директора школи була нагороджена почесною грамотою за вагомий внесок в розвиток медіаосвіти самим науковим керівником Всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти, заступником директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології Національної Академії педагогічних наук України Найдьоновою Любов’ю Антонівною.

  -    За високу оцінку роботи нашої школи по розвитку медіаосвіти ми щиро вдячні.    Користуючись нагодою ми хочемо висловити вдячність обласному координатору проведення всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів Полтавської області завідуючій центром практичної психології і соціальної роботи ПОІППО ім. В.М. Остроградського Катерині Миколаївні Муліка за цікаво і змістовно  організовані  семінари-практикуми з медіаосвіти для шкільних координаторів.

-     Так відповідно до плану роботи  Полтавського обласного інституту перепідготовки працівників освіти імені М.В.  Остроградського 5 лютого 2014 р. відбувся цікавий  майстер-клас «Створення інноваційного медіапростору у навчальних закладах» на базі Полтавської філії навчального закладу «Комп’ютерної академії ШАГ».

-      Пропонуємо вашій увазі відеоролик з нашої медіатеки медіаосвіти про створення інноваційного медіапростору у навчальних закладах.

-      На такому позитивно емоційному настрої ми завершуємо випуск  новин з Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гребінківської районної ради про підсумки проведення всеукраїнського  експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес.

-      З вами були учні 10-го класу Тарасівської школи   Награ Діана та Авраменко Дмитро.

-     До наступних зустрічей в ефірі!

-     Дякуємо за увагу!




                              МАТЕРІАЛ Web-сторінки ПІДГОТУВАВ:

                          Лисенко М.А., керівник шкільного відеогуртка.




 

Переглядів: 616 | Додав: Діва | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: