Вівторок, 12.12.2017, 05:43

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Лютий » 17 » . . .МЕДІАКУЛЬТУРА. ВІРТУАЛЬНІ СПІЛЬНОТИ І МЕДІА - ЗАЛЕЖНІСТЬ . . . .
12:09
. . .МЕДІАКУЛЬТУРА. ВІРТУАЛЬНІ СПІЛЬНОТИ І МЕДІА - ЗАЛЕЖНІСТЬ . . . .
       
Віртуальні спільноти (англ. virtualcommunities, e-communities) — новий тип товариств, які виникають і функціонують в електронному просторі (перш за все, за допомогою мережі Інтернет) з метою сприяння вирішенню своїх професійних, політичних завдань, задоволення своїх інтересів у мистецтві, дозвілля тощо. Також: об'єднання користувачів мережі в групи зі спільними інтересами для роботи в електронному просторі з метою подальшого вдосконалення мережі.

Віртуальні співтовариства — це реальні групи людей, які для взаємообміну інформацією використовують електронні засоби та мережі. У свою чергу такі співтовариства теж можуть об'єднуватись у мережеві структури на підставі спільних інтересів (див. мережетворення).





                                            

                     

                                                            МЕДІА - ЗАЛЕЖНІСТЬ

Медіа-Залежність - вона визначає залежність між медіа і людиною як, «відносини, в яких потенціал людей для досягнення своїх цілей залежить від інформаційних ресурсів системи засобів масової інформації». Ці інформаційні ресурси можуть бути класифіковані як можливість створювати і збирати, обробляти і поширювати інформацію. За Баранома і Девісом (2009), «Теорія залежності медіа-систем припускає, що чим більше людина залежить від наявності того щоб його або її потреби були задоволені шляхом використаннямедіа, тим важливіше значення буде мати роль, яку відіграють медіа в житті людини, і, отже, все більшого вплив ті медіа будуть мати на людину» (стор. 273). Оскільки світ стає складнішим, люди звертаються до медіа, щоб зрозуміти, що відбувається. Чим більше людина покладається на медіа для отримання інформації, тим більше людина знаходиться під впливом медіа.

Розвиток новітніх мультимедійних технологій та швидкості передачі інформації без перебільшення перетворює сучасних homosapiens на homomedias. При цьому світ мас-медіа вимагає від них бути не стільки розумними, скільки актуальними і максимально відкритими для сприймання інформації. Це, в свою чергу, породжує необхідність формування способів активного, критичного споживання медіа-продукції, вміння орієнтуватися у інтенсивних інформаційних потоках сучасного суспільства. Інакше неспроможність прак-тичного засвоєння людиною всього того, що виробляється і пропонується у вигляді інформації, своєрідна медіа-безпорадність" особистості, може стати причиною виникнення медіа-залежності Саме тому формування медіа-культури є суттєвою необхідністю в епоху розвинених технологій. Людина двадцять першого століття повинна бути перш за все людиною інформаційно грамотною і творчою. Для орієнтації в інформаційних системах і роботи у високотехнологічних структурах (на кшталт комп'юте-рних мереж) необхідні практичні навички діалогу і розвинене образне мислення. При цьому для про цесу навчання важлива не стільки історична хронологія, скільки саме спосіб мислення і пізнання, який визначається існуванням і розвитком як системи мистецтв, так і інформаційно-комунікативного середовища.   Вітчизняні дослідження проблеми медіа-культури переважно обмежуються загальнотеоретичними роботами, в яких науковці аналізують можливу взаємодію та взаємовплив ЗМК, школи, родини щодо форму-вання інформаційної культури особистості. Хоча останнім часом з’являються і емпіричні дослідження формування культурно-інформаційних потреб підлітків в умовах дозвілля (Г.Є. Шипота 2005), формування інформаційної культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін (О.П. Значенко, 2005) та ін.

        

    Основні характеристики формування залежності від ІНТЕРНЕТУ: 

збільшення часу перебування в мережі, втрата відчуття часу, отримання емоційного задоволення в Інтернеті,великі грошові витрати на комп’ютерну діяльність, ознаки соціальної дезадаптації. Сформована інтернет-залежність характеризується появою нової потреби – перебування в Інтернеті, яке має систематичний і афективно заряджений характер. При цьому переважають емоційно-вольові розлади, зростання прив’язаності до мережі: необхідність дедалі більшої кількості часу перебування в Інтернеті для досягнення задоволення нав’язливі думки про Інтернет фантазування, що супроводжується емоційними піднесеннями (ейфорія психічна релаксація відчуття "польоту” свободи) в режимі онлайн і емоційним піднесенням напруги (роздратування нудьга поганий настрій ситуативна тривога) в режимі онлайн. Спостерігається дезактуалізація базових потреб – сну, відпочинку, споживання їжі, особистої гігієни. Час перебування в Інтернеті витісняє навчання, працю, побутові справи, соціальні та особисті взаємини.

                                         





                                               МАТЕРІАЛ Web - сторінки ПІДГОТУВАВ

                             завантажив та оформив дизайн учень 10-го класу Авраменко Дмитро.




Переглядів: 705 | Додав: Діва | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1  
Тема цікава, адже багато людей, а особливо підлітків залежать від інтернета..

Ім`я *:
Email *:
Код *: