Субота, 06.06.2020, 19:30

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

І. НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ

1Нормативно-правове забезпечення дільності закладів освіти

https://ftl.kherson.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=421&Itemid=1010


2. ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДИСТАНЦІЙНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13


3. Лист МОН № 1/9-173 від 23.03.20 року  

Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної

середньої освіти під час карантину

https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/71997/


4 МОН  про зарплати педагогів під час карантину

https://www.slovoidilo.ua/2020/03/26/novyna/polityka/mon-rozpovily-pro-zarplaty-pedahohiv-karantynu


5. НАКАЗИ по відділу освіти, молоді та спорту Гребінківської РДА:

5.1  Про призупинення освітнього процесу у закладах освіти Гребінківського району

     /viddil_osviti_nakaz_11_pro_prizupinennja_navchannj.docx

 5.2 Про продовження карантинних заходів у закладах освіти Гребінківського району

     /viddil_osviti_nakaz-15_pro_prodovzhennja_karantinu.docx

 6. НАКАЗИ по Тарасівській ЗОШ І-ІІІ ступенів:

  6.1 Про призупинення освітнього процесу в школі

     /29_pro_prizupinennja_navchalnogo_procesu-karantin.doc

   6.2 Про продовження карантинних заходів у школі

     /31_pro_prodovzhennja_karantinu-1.doc




ІІ.  МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗЗСО

      ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

1. ВЧИТЕЛЯМ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ:   

 /m-r-vchiteljam_ukrajinskoji_movi_ta_literaturi.doc

2. ВЧИТЕЛЯМ ПРОРОДОЗНАВСТВА ТА ОСНОВ ЗДОРОВ'Я:

 /m-r-vchiteljam_prirodoznavstva_ta_osnov_zdorov-ja.doc

3. ВЧИТЕЛЯМ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:

/m-r-vchiteljam_zarubizhnoji_literaturi.docx

4. ВЧИТЕЛЯМ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ:

 /m.r-vchiteljam_biologiji_ta_khimiji.doc

5. ВЧИТЕЛЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 /m.r-vchiteljam_anlijskoji_movi.docx

6. ВЧИТЕЛЯМ ГЕОГРАФІЇ

/m.r-vchiteljam_geografiji.docx

7. ВЧИТЕЛЯМ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

/m.r-vchiteljam_matematiki_ta_informatiki.docx

8. ВЧИТЕЛЯМ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

/m.r-vchiteljam_pochatkovikh_klasiv.docx

9. ВЧИТЕЛЯМ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

/m.r-vchiteljam_suspilnikh_disciplin.docx

10. ВЧИТЕЛЯМ ФІЗИКИ

/m.r-vchiteljam_fiziki.docx




ІІІ. ОНЛАЙ ТЕЛЕУРОКИ. ПРОЄКТ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН"

       

З 6 квітня, на телебаченні стартував масштабний проєкт «Всеукраїнська школа онлайн», партнером якого стала «Освіторія». Найкращі вчителі України вестимуть в телеефірі уроки для 5–11-х класів Також вони будуть доступні у Facebook та YouTube. Дистанційно школярі зможуть вивчати такі предмети: хімія, фізика, біологія, географія, українська мова та література, англійська мова, історія України та світу, алгебра, геометрія і навіть спортивні руханки. Відеоуроки від найкращих педагогів країни транслюватимуть на національних та регіональних телеканалах, щоб навіть ті діти, які не мають доступу до інтернету, могли якісно навчатися впродовж карантину.

https://changeua.com/news/rozklad-teleurokiv-dlya-uchniv-5-11-klasiv-koli-y-de-divitis-onlayn/




ІV. ВЕБІНАРИ ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

  


 






V. ОГЛЯД ІНТЕРНЕТ РЕСУРСІВ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ




VІ. З ДОСВІДУ РОБОТИ КРАЩИХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНИ

1. ПОРАДИ ВІД ЗІРКОВОГО УЧИТЕЛЯ 

Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція

Найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine Юрія Гайдученка

https://osvitoria.media/experience/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-uchniv-pokrokova-instruktsiya/


 

  




VІІ. З ДОСВІДУ РОБОТИ ПО ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ УЧИТЕЛІВ ШКОЛИ

                                                      

                        ТОДОРОВА Н.В., вчитель математики та інформатики

  

  1. В дистанційному навчанні учнів використовую освітню платформу https://naurok.com.ua/test
  2. Звичайним способом заходжу на даний сайт.
  3. За вказаним посиланням  учні переходять на сайт, та за вказаним кодом приступають до виконання завдань.
  4. На даній освітній платформі активно працюють такі учні: 7 клас: Жолоб А. Остапенко А., Пісня М.  8клас: Дяченко Ж., Левченко Ж., Коверда Д., Улянченко А., Шолох О.. 9 клас: Маркевич С., Поплавець Р., Плахотніченко Д.,11 клас: Пиж М., Іванов А., Горкун Т.
  5. Підібрати навчальний матеріал та тести, вислати учням код доступу. Одержати результати.
  6. Виконати дані завдання.
  7. Дана освітня платформа зручна для користування, має багато навчальних матеріалів та тестів для перевірки знань.
  8. В кінці роботи учні бачать результат своєї праці.
  9. За кожен тест учні одержують оцінку по 12-бальній шкалі оцінювання.
  10. Дана освітня платформа зручна для користування, має багато навчальних матеріалів та тестів для перевірки знань.

                                                        

                         Бескішкіна А.М., учитель української мови та літератури

      

1. В дистанційному навчанні учнів я використовую освітню платформу МІЙКЛАС https://miyklas.com.ua/

2. У пошуку Google вводжу назву МІЙКЛАС. Далі у верхньому правому кутку тисну на кнопку «Вхід на портал», вводжу логін та пароль, авторизуюсь.

3. Послідовність дій учнів відбувається аналогічно. У правому верхньому кутку вони натискають кнопку «Вхід на портал», далі вводять свій логін та пароль і авторизуються.

4. Учні 4 класу

1. Володько Максим; 2. Дяченко Денис; 3. Ємець Кіра; 4. Очеретяна Аліна

5. Пісня Євгенія; 6. Северенчук Ліна; 7. Ткаченко Вікторія; 8. Цапенко Андрій. Учні 5 класу: Дяченко Юліана, Пісня Вікторія,Савчук Богдан.

Учні 6 класу: Анісімов Андрій, Коверда Анастасія, Маленко Максим, Осіпов Артем, Стрибуль Орина, Ткаченко Богдан.

5. Статус вчителя дозволяє переглядати результати учнів по кожній темі. Аналізувати роботу учнів та їх досягнення.

6. Учень повинен читати теорію теми та виконувати тести і завдання.

7. Я обрала освітню платформу МІЙКЛАС, адже це досить цікавий портал, де вчитель може переглядати результати учнів при дистанційній формі роботи. Учні мають змогу спочатку опанувати теорію теми, а вже потім виконати тести, можна відразу переходити до тестів і завдань.

8. Кожен учень має змогу отримати оцінку після вирішення як мінімум 20% завдань. За результатами виконаних змагань учень може зайняти певне місце у топі однокласників. При неправильному виконанні завдання учень має ще декілька спроб, щоб акумулювати всі свої знання і вирішити завдання.

9. На мою думку, освітня платформа МІЙКЛАС дозволяє узагальнити результати роботи учнів. Зокрема, при вирішенні тестів система дозволяє вчителю отримати результат учня не лише у відсотках, але й у числовому вигляді.

10. Освітня платформа МІЙКЛАС – це правильний вибір кожного учня та вчителя із різних куточків України. Вона дозволить учням, батькам та вчителям отримати бажаний результат роботи за основними шкільними предметами.




VІІІ. ПІДСУМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ

8.1 ПЕРШІ  ПІДСУМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ   в Тарасівській школі на освітній платформі МІЙКЛАС  станом  на 02.04.2020 р.

/02.04.2020_pidsumki_distancijnogo_navchannja.docx


8.2 Понеділок, 06.04.2020, 9 год.15 хв. ДИСТАНЦІЙНА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНА ЛІНІЙКА №1в Тарасівській школі. 

/06.04.2020-distancijna_linijka-1.docx


8.3 Понеділок, 13.04.2020, 9 год.15 хв. ДИСТАНЦІЙНА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНА ЛІНІЙКА №2 в Тарасівській школі

/13.04.2020_distancijna_linijka_2_13.04.2020.docx